Gratis verzending vanaf 50 euro

Verzenden & Retourneren

Verzending

-       Nadat u een bestelling heeft geplaatst krijgt u van ons per email een bevestiging van uw bestelling. Indien het artikel niet op voorraad is, krijgt u hiervan zo spoedig mogelijk bericht.

-       Woonwinkel Siep heeft het recht om gedeeltelijke leveringen te verrichten. Indien (een deel van) de bezorging vertraging ondervindt, hetzij door het (tijdelijk) niet in voorraad zijn van het artikel, danwel om andere redenen, ontvangt u hiervan uiterlijk 7 werkdagen nadat de bestelling geplaatst is, bericht. Ditzelfde geldt indien een bestelling niet kan worden uitgevoerd,

-       Voor verzending binnen Nederland wordt door Woonwinkel Siep een bijdrage voor de portokosten en verpakkingskosten in rekening gebracht. Bij een levering voor de waddeneilanden worden eventuele extra kosten doorberekend aan de klant.

-       Voor klanten uit het buitenland is de bijdrage in de verzendkosten afhankelijk van het land waarnaar het pakket verzonden wordt. U krijgt na de bestelling een aangepaste orderbevestiging met de werkelijke verzendkosten.

-       Woonwinkel Siep verstuurt enkel pakketjes en geen brievenbuspost. Bij pakketbezorging is het pakket altijd te achterhalen via de unieke track & trace-code.

-       U heeft de mogelijkheid om het pakket volgens de basisvoorwaarden van TNT post te doen versturen. Dit houdt in; track & trace, twee afleverpogingen, burenlevering of drie weken afhaalmogelijkheid op een postvestiging. Dit pakket wordt onverzekerd en op uw eigen risico verzonden. Woonwinkel Siep kan niet aansprakelijk worden gesteld in geval van schade of vermissing.

-       Daarnaast heeft u de mogelijkheid om het pakket verzekerd via TNT post te laten verzenden. Dit betekent dat u onder bepaalde voorwaarden, recht heeft op schadevergoeding tot 500 euro in geval van beschadiging of verlies van het pakket. Pakketten die naar het buitenland worden verzonden, worden altijd met een verzekerde zending verstuurd.

Retourzending

-       Woonwinkel Siep streeft ernaar om u een kwalitatief goed product te leveren. Na ontvangst van uw bestelling dient u de artikelen onmiddellijk te inspecteren en daarna gebleken gebreken onmiddellijk per e-mail te melden aan info@woonwinkelsiep.nl.

-       Indien u anderszins niet tevreden bent over de levering, dan vernemen wij dit graag z.s.m. per e-mail. U bent als klant gerechtigd binnen 14 dagen na levering de bestelling aan Woonwinkel siep te retourneren, mits ongebruikt, voorzien van de originele verpakking en voorzien van de originele labels.

-       U volgt de volgende stappen;

  1. Stuur z.s.m. een email naar info@woonwinkelsiep.nl waarin je de retourzending kenbaar maakt. Vermeld hierbij je naam, het order- of factuurnummer, je bankrekeningnummer en een korte toelichting. Retourzendingen die niet vooraf zijn aangemeld per e-mail worden niet teruggenomen.
  2. U ontvangt hierna per e-mail een bevestiging van Woonwinkel Siep met daarbij het adres waarnaar u uw bestelling kunt retourneren.
  3. Verpak de artikelen dusdanig dat mogelijke beschadiging wordt vermeden. Voeg een briefje toe met daarop uw naam, e-mail adres en het order/rekeningnummer. U draagt zelf de kosten van de retourzending. Wij vragen u de artikelen per pakket te versturen en niet per brievenbuspost, omdat brievenbuspost in het geval van kwijt raken op geen enkele wijze meer te traceren is. Retourzendingen waarvan de verzendkosten niet of onvoldoende door u zijn betaald, worden niet teruggenomen. Let op: Woonwinkel Siep gebruikt bij verzending naar u, een voor u gereduceerd tarief voor pakketpost als ook voor de transportkosten. Bij een retourzending draagt u zelf de volledige kosten van verzending.
  4. Woonwinkel Siep controleert de artikelen nadat ze zijn ontvangen. Vanzelfsprekend dienen de artikelen in ongeschonden staat te zijn aangekomen bij Woonwinkel Siep.
  5. Indien aan bovenstaande eisen is voldaan, zal Woonwinkel Siep het betaalde aankoopbedrag, minus de door Woonwinkel Siep gemaakte verzendkosten restitueren. Dit gebeurt binnen 7 dagen nadat de artikelen retour zijn ontvangen. Indien er niet aan bovenstaande eisen is voldaan, zullen de artikelen niet worden teruggenomen en bent u betalingsplichtig.

            - U bent verder betalingsplichtig als:

- u niet binnen 7 dagen na ontvangst op het afleveradres heeft geannuleerd,

- of als u de bestelling wel geannuleerd heeft, maar Woonwinkel Siep de artikelen niet retour heeft ontvangen en u geen bevestiging van annulering kunt overleggen, en evenmin enig bewijs heeft dat het pakketje daadwerkelijk is verzonden.